Nyhed

Atlassian lancerer Service Collection – AI former fremtiden inden for service management

Atlassian Service Collection

Atlassian samler nu sine mest kraftfulde service management-værktøjer i én samlet, AI-drevet løsning:Jira Service Management, Customer Service Management, Rovo og Assets.Fra den 7. oktober 2025 gør Atlassian Service Collection det muligt for organisationer at levere hurtigere, mere sammenhængende og forudsigelig service – både til kunder og medarbejdere.

Customer Service Management (CSM)

En helt ny app til kundesupport, der forbinder service- og forretningsteams.Med AI-drevne funktioner forbedres kundeoplevelsen, og kundeindsigt bliver en naturlig del af produkt- og serviceudviklingen.

Rovo – AI i centrum for servicearbejdet

Rovo automatiserer triagering, løsninger og indsigtsskabelse – frigør tid, øger kvaliteten og hjælper teams med at løse opgaver hurtigere.

Assets – skaber mere værdi på tværs af jeres system of work

Assets bliver nu en platform-app, der styrker samarbejdet mellem forretning, udvikling og service.Ved at forbinde information på tværs af organisationens workflows kan teams træffe bedre beslutninger, handle hurtigere og skabe større effekt.

Stretch Addera & Communardo i Barcelona

Vi er til stede ved Atlassian Team’25, hvor Service Collection lanceres officielt.Som Atlassian Platinum Solution Partner i Communardo-gruppen hjælper vi organisationer med at forstå, hvad lanceringen betyder for deres miljø – og hvordan de kan udnytte de nye AI-drevne muligheder.

Vil du vite mer eller avtale et møte med vårt team? Ta kontakt

del dette indlæg