Atlassian Jira Service Management indenfor en uge

Stretch Adderas introduktionspakke starter din service desk i Cloud

Vores team leverer eksternt og du har en første eksekverbar version inden for få dage. Der kræves ingen fysiske møder, men vi er glade for at se dig online. Vi tror på en iterativ tilgang med et langsigtet forhold. Vores pakke inkluderer også support og tilpasning i løbet af din indkøringsperiode. Kontakt os så fortæller vi dig gerne mere.

Aldrig før har kommunikation, koordinering og kundeservice på afstand været vigtigere end nu

Din kundeportal er virksomhedens hovedkontakt med kunderne. Det skal være let at få den rigtige vejledning og hjælp. Jira Service Management giver et overblik og struktur af support-requester, hændelser og andre forhold som du har med alle dine kunder. En service desk håndterer både det eksterne marked og den interne organisation. Struktur, SLA’er og automatisering frigør tid til dine service management-agenter til at fokusere på kundeoplevelse.

Komplet med en vidensbank i Confluence

Med en vidensbank i Confluence får kunderne selvbetjening til tilbagevendende spørgsmål, hvilket reducerer antallet requests. Portalen er dit ansigt udad, du kan opretholde struktur og stabilitet over tid.

Vi kickstarter din servicedesk i Cloud!

 

Da flere og flere mennesker arbejder hjemmefra, kan løsninger som delte mailkasser være vanskelige at håndtere og mere struktur er nødvendig Jira Service Management gør arbejdet mere effektivt.

del dette indlæg

Kontakt os!