Den stærke integration med Jira Software og Jira Service Desk skaber mere forretningsværdi hver dag. At vide hvor informationen er og også være sikker på at det altid er den nyeste version skaber plads til stærke teams.
Med den markedsledende forbindelse mellem Jira Service Desk og vidensbanken i Confluence får din kundeservice og dine kunder adgang til fremtidens selvbetjening i dag. Din kundeservice kan fokusere på de vanskelige opgaver og lade Confluence besvare de mere gentagne, enklere spørgsmål.
Teamoptimering siden 2004
Stretch hjælper dig med at komme i gang med fremtidens Atlassian-løsninger
I over 10 år har vores konsulenter introduceret Confluence til teams i alle brancher. Vores Atlassian-specialteam hjælper dig med fremtidige Atlassian-løsninger i dag. Vi guider dig omkring hvordan du bruger forbindelsen til Jira på den bedste måde og hvordan du kan skabe attraktivt teamplads, ensartede skabeloner, tilpasse udseendet og skabe struktur med apps som Refined Theme og meget mere.
Confluence som et intranet
Vi ser også en stor fordel ved at bruge Confluence som et intranet. Når du opretter Jira Service Desk hjælper vi dig med konfiguration og rådgivning fra den tilknyttede vidensbank i Confluence. Stretch tilbyder også licenser, kurser og workshops så du er i gang hurtigt på en omkostningseffektiv måde.