Jira Service Management

Jira Service Management - Til dine DevOps- og ITSM-teams

Ønsker du en enkel, struktureret og effektiv måde at håndtere indgående requester på? Jira Service Management samler alt på et sted og giver dig som team mulighed for at håndtere indgående requests på en enkel, struktureret og effektiv måde. Struktur, SLA:er og automatisering frigør tid for servicestyringsagenter til at fokusere på kundeoplevelse.

Din virksomheds ansigt udad

Kundeservice med Jira Service Management

Dine kunder får også adgang til en kundeportal hvor de kan finde oplysninger fra en vidensbank, oprette requester med sagsspecifikke formularer og følge op på igangværende requests. Dine agenter opretter guider og artikler baseret på gode svar i requests. Artiklen kan derefter bruges til at besvare den næste kunde, og du får en live vidensbank! Portalen er dit ansigt udad og du kan opretholde struktur og stabilitet over tid.

Funktioner i Jira Service Management

  • Gør arbejdet lettere ved at afklare, hvem der skal gøre hvad og hvornår med et køsystem.
  • Sørg for at sagerne håndteres til tiden ved hjælp af SLA:er.
  • Streamline arbejde med automatisering og påmindelser.
  • Integrationen med Jira Software gør det let at sende sagen til udviklingsbacklog, og service management-agenten modtager automatisk statusopdateringer fra udviklingsopgaven.
  • Integrationer med Opsgenie, Slack og Statuspage – før din incident management process til nye niveauer.

Konsulenter certificeret i Jira Service Management hjælper dig til det næste niveau

Vi hjælper dig med at komme i gang, forbedre dit eksisterende miljø, migrere til Atlassian Cloud, ændre kundeserviceværktøjer, licensrådgivning eller serviceaftaler til sikker styring af Jira Service Management.

Kontakt os nedenfor og tag et skridt mod en forbedret kundeoplevelse!