Atlassian Jira Service Management indenfor en uge
Vores team leverer eksternt og du har en første eksekverbar version inden for få dage. Der kræves ingen fysiske møder, men vi er glade for /../
se hele indlæggetØnsker du en enkel, struktureret og effektiv måde at håndtere indgående requester på? Jira Service Management samler alt på et sted og giver dig som team mulighed for at håndtere indgående requests på en enkel, struktureret og effektiv måde. Struktur, SLA:er og automatisering frigør tid for servicestyringsagenter til at fokusere på kundeoplevelse.
Din virksomheds ansigt udad
Dine kunder får også adgang til en kundeportal hvor de kan finde oplysninger fra en vidensbank, oprette requester med sagsspecifikke formularer og følge op på igangværende requests. Dine agenter opretter guider og artikler baseret på gode svar i requests. Artiklen kan derefter bruges til at besvare den næste kunde, og du får en live vidensbank! Portalen er dit ansigt udad og du kan opretholde struktur og stabilitet over tid.
Lige nu
Vores team leverer eksternt og du har en første eksekverbar version inden for få dage. Der kræves ingen fysiske møder, men vi er glade for /../
se hele indlæggetMigrer til Cloud for at drage fordel af ny funktionalitet, skalerbarhed og en fleksibel Atlassian-platform der vokser med dine behov. Tidligt så Stretch Adderas potentiale /../
se hele indlæggetDit Atlassian Data Center-miljø reagerer på dit behov for datakontrol, sikkerhed, skalerbarhed og tilpasningsevne. Vores team hjælper dig med at hæve dine Atlassian-serverapplikationer til datacentre. /../
se hele indlæggetVi hjælper dig med at komme i gang, forbedre dit eksisterende miljø, migrere til Atlassian Cloud, ændre kundeserviceværktøjer, licensrådgivning eller serviceaftaler til sikker styring af Jira Service Management.
Kontakt os nedenfor og tag et skridt mod en forbedret kundeoplevelse!