Statuspage

Statuspage - Tag din incident management til det næste niveau

Ved hjælp af Statuspage kan du nemt nå ud information til brugere og kunder, for eksempel i tilfælde af en funktionsfejl eller systemvedligeholdelse. At være i stand til hurtigt at vise at handlingsarbejdet er i gang skaber tillid og hjælper med at reducere belastningen på din servicedesk.

NÅR INCIDENTER OPSTÅR

Informer om nedetid og planlagt vedligeholdelse

Ved hjælp af Statuspage kan du informere brugere og kunder om nedetid og planlagt vedligeholdelse. Brugere kan aktivere informationsmeddelelser via e-mail eller sms for hurtigt at blive informeret om en igangværende hændelse. Du kan også aktivere statusmeddelelser i andre interface så kunderne altid ved hvad der sker.

Statuspage overvåger ikke direkte dine websteder eller servere men du kan integrere overvågningsværktøjer med Statuspage eller bruge Atlassians API til at opdatere dit websted.

Hvorfor Statuspage?

  • Opbyg tillid hos dine kunder
  • Reducer indgående supportresuests under hændelser
  • Byg og skala din kommunikationsproces for hændelser

Stretch Adderas Statuspage-specialister hjælper dig med at komme i gang!

Kontakt os nedenfor og kom i gang med Statuspage i dag!