Serviceaftale

Mere effektiv applikationsadministration gennem serviceaftaler

Følelsen når Jira frigør tid og muliggør dit fokus på levering er fantastisk. Jira og Confluence er forretningskritiske, og gennem korrekt ledelse af certificerede specialteams skabes løsninger, der er bæredygtige og skalerbare.

En serviceaftale er løsningen til sikker og effektiv styring af Jira Software, Jira Service Desk, Confluence, Opsgenie, Bitbucket og Bamboo, herunder tilknyttede marketplace-apps og integrationer. Stretch Addera tilbyder serviceaftaler til dit unikke Atlassian-miljø!


SIKKER DINE TEAMS SUCCES!

Stretch Addera Serviceaftale for Atlassian Cloud og Data Center

Bliv et team med os, og giv dine teams adgang til Atlassian-løsninger designet til nutidens remote arbejde.

Fokus på din kerneforretning – Serviceaftale by Stretch skal opfylde den sikre applikationsadministration du har brug for. Inden for serviceaftalen er der også plads til videreudvikling af din Atlassian-platform med tilhørende tilføjelser, integrationer og tilpasninger af produkterne.

Vores kunder med serviceaftaler kan føle sig sikre og stole på at de har en stabil konfiguration, og at applikationerne administreres af erfarne og certificerede administratorer.

 


Serviceaftale

Selvbetjeningsportal for vejledning og support til dit team

Giv dine teams adgang til den bedst tilpassede vejledning og support, der er skræddersyet til dine behov.

Det skal være let at få hjælp og få den rigtige vejledning baseret på bedste praksis. Vi er din lokale partner med omfattende erfaring fra globale virksomheder.

Management model til din Atlassian-platform

Atlassian-platformen er forretningskritisk og der er behov for en defineret styringsproces. Stretch Adderas ledelsesmodel sikrer skalerbarhed, ydeevne og klar forandringsledelse med fokus på værdi for teamen og organisationen.

Vi tilbyder serviceaftaler på et niveau tilpasset dine behov

Kontakt os så booker vi et første møde for at sikre det rette serviceniveau for din organisation.

Kontakt os!