Opsgenie

Opsgenie - Framtidens incident management

Handle inden din kunde påvirkes.

Opsgenie är er et Atlassian-værktøj der håndterer dine systemalarmer og alerts samt dine beredskabsplaner og eskaleringsprocedurer. Opsgenie bruges af DevOps-teams til hurtigt at løse hændelser og holde kundens tilfredshedsindeks på et højt niveau.

Framtidens incident management

Opsgenie håndterer hændelsen fra start til slut

Opsgenie bliver en integreret del af de værktøjer som dit team bruger i deres daglige arbejde, for eksempel med Jira Service Management, telefon- og chatintegration. Der er over 200 integrationer i dine overvågningsværktøjer hvilket gør det let at forbinde alarmerne og sikre at de håndteres af det rigtige team. Meddelelserne kan generere telefonopkald, tekstbeskeder, appunderretninger, e-mails baseret på hændelsens prioritet.

Opsgenie håndterer hændelsen fra start til slut og sikrer at sager rapporteres, eskaleres og håndteres i henhold til ønskede rutiner. Teamet stræber efter forbedringer og postmortems i Confluence og leverer ofte nye aktiviteter i Jira Backlog. Under en igangværende hændelse er Opsgenie sammen med Statuspage et effektivt værktøj til at afklare og informere kunden om at hændelsen håndteres.

Stretch Adderas Opsgenies-specialister hjælper dig med at komme i gang!

Vores team hjælper dig med at komme i gang med Opsgenie, vi kan starte med et proof of concept og guide dig til en optimeret ITSM-løsning med Opsgenie og Jira Service Management. Vi guider dig til at vælge Opsgenie-plan og hvilke licenser du har brug for.

 

Kontakt os nedenfor og kom i gang med Opsgenie i dag!