Jira Software + Jira Service Management giver alle teams adgang til Insight
I februar 2021 blev Atlassians fritstående Insight-app til CMDB/Asset-håndtering inkluderet i Jira Service Management-licensen. Jira Software-brugere kan stadig benytte appen, som vi tidligere har beskrevet i bloggen: Vil Insight fungere med Jira Software?
Nu frigiver Atlassian en ny LTS release Jira Software 8.20, og hvis I ikke allerede har Jira Service Management installeret, kan I ikke opgradere over version 8.14 og blive ved med at benytte Insight som en fritstående app.
For at blive ved med at have understøttelse af asset-håndtering/CMDB i jeres Jira-instans kan I dog tilføje Jira Service Management i jeres Atlassian-portefølje. Så kan jeres teams også udnytte alle funktioner i Jira Service Management, hvilket styrker deres evne til at:
Samarbejde på en fælles platform
Knyt jeres udviklings- og forvaltningsteams sammen på en åben og stabil samarbejdsplatform, som skaber øget transparens, synlighed og fleksibilitet i jeres samarbejde.
Innovation og hurtig levering af værdi
Giv alle teams i jeres virksomhed mulighed for at agere som et stærkt serviceteam uden de udgifter og den kompleksitet, som traditionelle ITSM-værktøjer indebærer.
Mulighed for at opskalere service
Mulighed for at øge antal agenter, tilpasse køer og automatisere flows samt indbygget understøttelse af forandringsprocesser sikrer, at ændringer kan idriftsættes trygt og enkelt.
Jira Service Management behøver ikke at være til samme antal brugere som jeres Jira Software-licens – I kan starte med 50 agenter og give hele jeres Jira Software-brugerbase adgang til Insight.
Kontakt os, hvis du vil vide mere om Jira Service Management, eller hvordan I kan blive ved med at bruge Insight i jeres Jira Software-projekter – så hjælper vi med rådgivning og licenser.