Nyhed

ProForma er nu en del af Atlassian-porteføljen

ProForma er en app, som forenkler Service Management

Atlassian købte for nylig virksomheden ThinkTilt, der står bag Marketplace-appen ProForma.

I vores daglige arbejde har vi ofte brug for at få hjælp fra forskellige afdelinger i hele organisationen. Det skal være enkelt at finde det rigtige team, uanset om det gælder nyansættelser, granskning af en kontrakt eller koordinering/bestilling af markedsaktiviteter. Dette behov bliver særligt tydeligt ved fjernarbejde. Så kan medarbejderne ikke løbe rundt på kontoret for at finde hjælp – vi har brug for støtte i form af smarte, digitale værktøjer.

Ved at integrere ProForma med Jira Service Management forbedrer vi kundeoplevelsen. Dynamiske formularer i kundeportalen med smart validering forbedrer muligheden for hurtigt at indsamle de informationer, der er nødvendige for sagen og sikre, at den håndteres korrekt af det rigtige serviceteam.

Atlassian mod nye højder inden for Enterprise Service Management (ESM)

Fjernhåndtering af kommunikation, koordinering og kundeservice har aldrig været vigtigere. ThinkTilt-opkøbet er helt i tråd med Atlassians tydelige investering i ITSM og ESM. Tidligere har vi med fokus på ITSM erhvervet blandt andet Halp (chatops), Insight (Asset Management) og Opsgenie (Alert Management).

De nye funktioner løfter Jira Service Management til et helt nyt niveau. Jira Service Management giver organisationer overblik og struktur, hvad angår support-tickets, hændelser og andre sager, både fra eksterne kontakter og egen organisation. Struktur, SLA’er og automatisering frigør tid til at fokusere på kundeoplevelsen. Jira Service Management-portalen er serviceorganisationens vindue ud mod omverdenen. ProForma findes nu som en Atlassian-app i Marketplace, og vi fortæller gerne mere om, hvordan I kan komme i gang med at bruge fx dynamiske formler i Jira.

del dette indlæg